دوست دارم(سحر)


by : x-themes

کاشکی دنیات مال من بود

 

تا که دنیاتو ببینم

 

بزار عاشقت بمونم

 

بزارتو دلت بشینم

 

بزار عاشقت بمونم

 

بی تو خیلی سرده خونه

 

توی چشم من نگاه کن

 

اخه چشمات مهربونه

 

دوست دارم

 

نگو که دیگه دیره

 

بخند برای من تا باز گریم بگیره

 

دوست دارم

 

نگو حرفی نداری

 

چیه گناه من که تو دوسم نداری؟

 

کاشکی دنیات مال من بود

 

تا که دنیاتو میدیدم

 

من برای داشتن تو دور دنیا خط کشیدم

 

نزار اینجا تک و تنها تو این زندون بمونم

 

تو می خوای از هم جداشیم

 

نمی تونی نمی تونم

 

دوست دارم

 

نگو که دیگه دیره

 

بخند برای من تا باز گریم بگیره

 

دوست دارم

 

نگو حرفی نداری

 

چیه گناه من که تو دوسم نداری؟

 

دوست دارم

 

دوست دارم

دوست دارم....

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت14:35---20 مهر 1393
سلام خوبی خسته نباشی من باز امدم سر زدم به وب شما شما هم بیا سر بزن ببین بهتر شوده نظر یادت نره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 30 شهريور 1393 16:27 |- یه عاشق -|

ϰ-†нêmê§